متطلبات تشغيل لعبة Call of Duty: Black Ops 2

System Requirements:

Minimum

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

Recommended

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

تعليقات

  1. انا لدي 2 غيغا كارت شاشه amd intel و رام 2 غيغا فهل تعمل كول اوف ديوتي بلاك اوبس2

    ردحذف
    الردود
    1. جرب هذا
      http://www.skidrowgames.net/call-of-duty-black-ops-ii-update-1-and-2-skidrow.html

      حذف
    2. نعم ستشتغل فيري كول ماى فراند

      حذف
  2. الرجاء الرد بسرعه انا العب العبه وعندما العبهها ادخل على new game بعدين اعمل تخطي ثم يعمل loading لمده ساعه ولا تعمل العبه ومره لمده نصف ساعه وعملت بعدها ما عملت يعني واني ما استطيع شراء رام لذلك ساعدوني للعب العبه وحل المشكله وانا اشتريته من محل الالعاب 4 اقراص ليست في قرص واحد بل اربعه اقراص هل يمكن السبب من القرص مساعده اريد اجابه رجائا على gmail بتاعي

    ردحذف
    الردود
    1. هل الفيجا التى عندك داخلية ام خارجية
      وهل اللعبة بطيئة عندما تلعبها

      حذف
  3. انا عندى مشكلة فى اللعبة انها بتعمل لودنج كتير فى اول مرحلة اية الحل ارجو الرد السريع

    امكنيات جهازى

    رامات 2 جيجا DDR3 كرت شاشة ATI 5570 خارجى بروسيسر 3.00 كردت يو

    هل يوجد حل لللودنج المستمر دة

    ردحذف
    الردود
    1. كده ممكن يكون بسبب النسخة اللى انت حملتها فيها مشاكل كثيرة
      فحاول تحمل نسخة اخري او تنزل اخر تحديث للعبة

      حذف
  4. اني عندي مشكل في كمبيوتري مع العلم انا عندي كارت شاشة1كيكا ورام 2كيكا Call of Duty Black Ops II ما عم تشتغل نضامي 32 البروسيسر INTeL(R)0PenTium(R)4 CPU3.40GHZ

    ردحذف
  5. هل تعمل على اكس بي

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. انا عندي رامات 3 قيقا والنظام 63 بت والمعالج intel core2due وكرت الشاشة 2 جيجا ونوعه ATI5450

    ردحذف
  8. ارجو المساعدة

    أنا عندي كرت الشاشة Intel G41 Express Chipset 1.5 جيجا و بروسيسور Pentium Duel core CPU E5700 @3.00GHz 3.00GHz و رامات 4 جيجا و ويندوز7 32bit فهل لعبة call of duty black ops 2 ممكن تشتغل عندي مع العلم أن انا عندي لعبة call of duty modern warfare 3,black ops 1 بيشتغلوا

    أرجو الرد بسرعة و شكرا

    ردحذف
  9. انا عندي معالج core i3 سرعته 2400 هل بتشتغل لعبه عليه
    وباقي موصفات متوفرة عندي

    ردحذف
  10. انا جالس اسطبها 17gb

    ردحذف
  11. انا عاوز احملها ممكن لينك تحميل
    لهيل بنحارب زمبى

    ردحذف
  12. انا مواصفات جهازيCORE i3 رامات4جيجا كول اوف ديوتي8 اشتغلت عندي وما كان فيها تعليق او بطئ فهل الجزء التاسع بيشتغل ارجو الرد

    ردحذف
  13. انا محتاج الرد ضروري

    ردحذف
  14. السلام عليكم انا عندي كرت شاشة ٣ جيجا و رام ٤ جيجا و windos 7 ultimate 64 bit بتشتغل علي

    ردحذف
  15. لدي رام 2 غيغا و دوبل cpu 1.60 فهل تعمل

    ردحذف
  16. asd_98a@yahoo.com دا اميلى عندي مشكلة حططة علية ارجو ان تعلمنى ما الصحيح

    ردحذف
  17. انا لدي intel(r) pentium(r) cpu g645t @ 2.50ghz هل تشتغل معي

    ردحذف
  18. اخي كل م احاول افتح اازومبي او المالتي بلاير يحمل لاخر الماب ثم يقول ليه fatal error ما الحل

    ردحذف
  19. انا اللعبة بتعمل لاق ليه عندي معا اني امكانياتي معديا متطلبات اللعبة بكتير

    ردحذف
  20. هل تشتغل على معالج AMD A4

    ردحذف

إرسال تعليق