متطلبات تشغيل لعبة Hitman: Absolution

System Requirements:

minimum

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo 2.66 GHz or similar
RAM: 2 GB
HDD: 15 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

recommended

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or AMD Phenom X4 2.6GHz or greater
RAM: 4 GB
HDD: 20 GB free disk space
Graphics: 1024 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

تعليقات

  1. هل تشتغل على المحمول

    ردحذف
    الردود
    1. لو تقصد الاب توب فهى تعمل عليه بمواصفات عالية
      اما لو تقصد الهاتف المحمول فبالتاكيد لا

      حذف
    2. لا يا ماما

      حذف
  2. بتشتغل على المصفات ده RAM4 CUP INTEL 2.60 كارت شاشه1GB NVIDIA

    ردحذف
  3. طب هنسطب برامج اية علشان تشتغل العبة

    ردحذف
  4. بتشتغل ع الجهاز دا
    amd e1-1200 aby with redeon hd 7310m
    ram 4g
    win 8 32bit

    ردحذف
  5. ana 3indi priciceur :dual core
    w la ram 2g
    wel cart grafic 2 g
    rah techtaghi aw la !!

    ردحذف
  6. السلام عليكم اخويه انا كارت الشاشه ليس لدي كارت شاشه NVIDIA بال عندي intel 1G ينفع

    ردحذف
  7. chekran 3la ma3loma

    ردحذف
  8. ana btihte3g 3andi chekran

    ردحذف
  9. اللعبة تحتاج مواصفات عالية الجودة

    ردحذف
  10. شكرن على معلومة لعبة بتشتغل عندي بكامل جودتها

    ردحذف
  11. هل اللعبة تشتغل علة الموصفات رام 4GB كرت شاشة 2GBنفيديا معالج CORE I5 2, 5

    ردحذف
  12. عندي pc HP 4 512 GRAFI invidia 1G ram خدااااااااااااااااااااااااااااااااااامة

    ردحذف
  13. اريد رابط العبة هتمان 4 العبة كاملة رجاء ارد بسرعة

    ردحذف
  14. اخي انا شغلت العبة بس الصورة مو واضحة ارجوكم ساعدوني

    ردحذف
  15. اخي ممكن تقولي المواصفات المطلوبه بالاسعار واذا لا تعرف اجبني وجزاك الله خيراّ

    ردحذف
  16. اخي ممكن تقولي المواصفات المطلوبه بالاسعار واذا لا تعرف اجبني وجزاك الله خيراّ

    ردحذف
  17. والله انا عندي المعالج i7 و ram 2gb DDR4 و RADEON 5450 HD و اللعبة شغالة على وينداوز 7 و
    ماشاء الله اللعبة خفيفة جدا

    ردحذف
  18. انا عندي امكانيات اللاب اعلي من المطلوب بس لما اشغل اللعبه و اختار new game اللعبه توقف و تقفل تلقائي
    و انا عندي W 8.1

    ردحذف
  19. ما هى مواصفات اللاب توب التى تعمل عليه ؟؟!

    ردحذف
  20. ياريت حد يساعدني او يعطيني طريقة العب بيها ب usb لان العبع مافيها خيارات usb وشاكراان

    ردحذف
  21. Ram 1GB
    CPU 1.8 GHZ
    ارجو رد في اقرب وقت

    ردحذف
  22. انا عندي مواصفات Ram 4G وكرت الشاشة 2G ومشغل nivida core i5 وبس اشغلها تطلع مباشر الرجاء الحل

    ردحذف
  23. هل تشتغل ب 4ram و1g كارت شاشة والنضام 32bit

    ردحذف
  24. هل تشتغل على المواصفات دى amd sempron(tm)processor le-1100

    ردحذف
  25. هل شتغل علي مواصفات:processor pentium 4
    ram 2 GB
    nividia 1 GB

    ردحذف
  26. تشتغل علي hp 6005 بمواصفات amd x2 .ram 2.كارت شاشه ati 1

    ردحذف
  27. تشتغيل علي كرات شاشه2G ورام 4 والمعالج 1.60GZ

    ردحذف

إرسال تعليق